Friday, August 14, 2009

ngokz!

i cnnt sleep rite now..i dunno y..maybe sbb aku da slalu sngat stay up belajar kot..ceh,blaja la sangat..stay up maen game kt fb..xpon stay up sbb tgk movie kt laptop aku nih ha..no wonder r my rewmate pon bla..haha..sian kt dia..tp tape,i'm happy wif my life now...single (bukan single dalam relationship ea..jangan korang salah faham plak, sekeh kang baru tao)..mempunyai kuasa sepenuhnya kt bilik aku..ley bwt pe saja tanpa segan silu..cuma ada sket kebosanan sbb kalo dlu ada teman bercakap / bersosial..tp tape, internet ada..jd aku guna sebaik-baik nya n sesungguh-sungguhnya..erm,dlu bila ada rewmate,aku rajen sket kot..tidur lambat pon still boleh bangun pagi..tak payah la aku nak cakap pagi tuh pukul berapa..tapi sejak tade rewmate,aku punyer tahap keMALASan tuh makin la menjadi-jadi..n ofcoz,it's getting worse n worse...sememangnya aku boleh la dilabelkan sebagai budak yang malas oleh teman-teman aku..bukan teman-teman lelaki mahupon teman-teman wanita yer..teman-teman seperjuangan atau senang cita,kawan-kawan aku la ngok..aku tak tao la kenapa aku ada penyakit itu..erk,baru-baru ni aku ada terbaca something la kat blog member skola aku..dia kata malas itu seronok/happy (shak,aku baca blog ko tao..hihi)..ada ker cakap camtuh?hihi..tapi,aku sangat setuju..memang,malas itu besttt..malas itu seronok..erm, walocane pon..tak semua orang macam aku yang rasa malas tu best..ikut orang la..laen orang,laen la dia punya pendapat..kn?kn? aaa...dah2,boring lak cerita pasal malas2 ni..

by the way,that pic is not mine...bukan kaki aku tuh..saja2 letak..haha..!

aku bengang betul la fb nih..da berapa kali aku dok reload..reload..reload..tapi tade gak keluar apa yang aku nak..cam haper jer la..jenuh aku tunggu..eiii,tade pon keluar..internet aku lembab ker?tak jugak..sebab selamba jer aku loading video kat youtube tuh..ooo..maybe sebab youtube kot,so aku pon tutup la page youtube tu.then aku refresh..refresh..refresh..dengan kesabaran gak la..pon tade gak..asek2 la keluar yang atas tuh jer..isinya..hampeh..blank..lama-lama,oleh kerana bosan menunggu,aku pon singgah la kt blog member2 aku..nak tahu la apa cerita diorang..aku suka baca pasal diorang..lagi best dari kisah artis yang tak sudah dengan gosip-gosip..cerita member2 aku lagi best la..ada yang suka buat review pasal movie,ada yang suka cerita pasal kehidupan harian mereka,ada yang suka cerita pasal kegembiraan/sedih..aaa..macam2 la..malas aku nak taip lagi.haa..tengok,kat sini pon aku mention perkataan malas tuh..hahaha..okay la, rasanya da macam panjang jer aku taip..mata pon baru rasa nak mengantuk..akhirnya..nampak gayanya aku tak jadi la nak ngadap fb malam nih..asek page blank jer.ngokz tul..

bye

No comments:

Post a Comment